Als ik het goed heb zijn die netkousen zo'n jaar of 10 tot 15 geleden op de markt gekomen. Dus is het heel goed mogelijk dat oudere slangen geen netkousen (officieel heet het overigens kabelsokken :wink: ) hebben.
Wat een slang al niet op gang kan brengen. :roll: :wink: :wink:
Oh ja Wim, de kosten vielen mee (nou ja, wat is meevallen!!!!!)
Honderdnegenentachtig eurootjes :wink: :wink:
Dat doe ik morgen wel, want ik ben helemaal uitgeteld (zou dat met de leeftijd te maken hebben???? :wink: :wink: ) Ik ga met de honden naar buiten door het noodweer, wat momenteel boven Alkmaar hangt en dan een lekkere lange douche en dan naar bedje :wink: :wink:
Het was eigenlijk een te bloedhete dag om te werken!!
Hier wil ik de krik onder de auto plaatsen, om zo makkelijker bij de bout, die aan de binnenkant van het scherm vastzit, te komen. Aan de andere kant zit er nog zo een en dan kan de bumper eraf. JP moet ook gedacht hebben: "wat is ie nu weer aan het doen".
Blijkt later dat het gelukkig niet nodig was. De oude ballasten van mijn Xenon zaten namelijk op zo'n plek dat we dachten dat de bumper eraf moest.
Nou je ziet het, ik bleef maar transpireren, maar dankzij de goede service van Garage Coll kregen we een handdoek aangereikt. En ik ben constant volgegooid met Cola tegen uitdroging, heb je op die leeftijd!!!
En hier sta ik zelfverzekerd bij mijn Dame om de klus te klaren!!!
[/quote] :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Nog een tip (waar je niks aan hebt omdat het te laat is. :wink: ) Je kunt de hele bumper er af halen door alleen die 2 bouten aan de zijkant en onderkant los te halen. Die 2 achter het nummerbord zitten aan die U-balk vast. Dat kun je aan elkaar laten zitten. En dat heb ik ontdekt omdat ik m'n nummperlaat gekit hebt. :oops:
Ik wil jullie toch wel even wijzen op de risico's die verbonden zijn aan het onder een auto kruipen (vooral een hydro Citroën). Ik zou dat zelf NOOIT doen. Als het fout gaat overleef je het niet, met geen mogelijkheid.
Dat roep ik al maanden op diverse fora, en toch blijven mensen die losse schil demonteren :lol:
T complete ding is veel makkelijker, want dan heb je veel meer stevigheid er in... Plus je kunt hem halvewerwe zovast op de staven van de bumpersteunen hangen.. :wink:
Ik wil jullie toch wel even wijzen op de risico's die verbonden zijn aan het onder een auto kruipen (vooral een hydro Citroën). Ik zou dat zelf NOOIT doen. Als het fout gaat overleef je het niet, met geen mogelijkheid.
Tja, je hebt volkomen gelijk. Er wordt zo vaak voor gewaarschuwd. :roll: Het gaat altijd goed, totdat het een keer fout gaat...........
Zelf heb ik gisteren ook onder madame gelegen maar pas nadat ik haar op bokken had gezet.
Tsja, niet echt over nagedacht, he :dead: , maar jullie hebben gelijk, normaal zet ik ook een wiel of iets dergelijks erbij. Wijt het maar aan de warmte :oops:
Mwah, of het is bij jullie gedowngrade..
Deze slangen met geweven bescherming komen wel degelijk voor in de Xm!!!
Niets verbeteringen van de vorige eigenaar.. Zo zijn die slangen gewoon :wink:
Volgens mij moet jij maar eens in een ECHTE XM gaan kijken
:naarbed: :rtfm:
Wat voor echte xm? :lol:
Heb er meerdere gehad :wink: Heb er nooit specifiek op gelet, maar met sleutelen meerdere keren dit soort slangen gezien!
Jammer genoeg alleen nu geen xm voor de deur staan om het te controleren... :cry:
Het zijn standaard slangen, ook bij meerdere ECHTE XM `s gezien :lol:. Ze zijn niet allemaal zo per XM, maar ze komen wel voor met de mantel eromheen.
Misschien moet jij eens wat meer gaan sleutelen? Dit komt zo gewoon origineel voor.
Als ik het goed heb zijn die netkousen zo'n jaar of 10 tot 15 geleden op de markt gekomen. Dus is het heel goed mogelijk dat oudere slangen geen netkousen (officieel heet het overigens kabelsokken :wink: ) hebben.
Maare, waar t over ging:
Mooi dat ze weer rijdt Benny! 8) Kan je weer verder genieten van je dame :D
Begin nou niet over 'kousen' he? :grijns:
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.
Wat een slang al niet op gang kan brengen. :roll: :wink: :wink:
Oh ja Wim, de kosten vielen mee (nou ja, wat is meevallen!!!!!)
Honderdnegenentachtig eurootjes :wink: :wink:
Het is in ieder geval lekvrij en je hebt het niet zelf hoeven te doen :wink:.
hmmmm...
blijkbaar een paar smileys vergeten, zo serieus bedoelde ik het nou ook weer niet ;)
Inderdaad JP, een waarheid als een koe. ;-)
(Stomme uitdrukking eigenlijk. :roll: )
Vandaag was Benny in het Eindhovense Coll. Zelf zijn nieuwe Xenon geplaatst. Verhaal mag jezelf maken Benny...hier zijn wat foto's:
Ik voel dat de club er een actief sleutellid bij heeft sinds vandaag. :thumbup:
Dat doe ik morgen wel, want ik ben helemaal uitgeteld (zou dat met de leeftijd te maken hebben???? :wink: :wink: ) Ik ga met de honden naar buiten door het noodweer, wat momenteel boven Alkmaar hangt en dan een lekkere lange douche en dan naar bedje :wink: :wink:
Benny wordt steeds handiger met zijn dame :D, hij heeft er ook lol in :wink:.
Dus straks kunnen jij, Matthijs, Marco, Lucas en Wes met pensioen? :lol:
Goed gezien :mrgreen: Wim :lol:
Geen probleem :schater:
Het was eigenlijk een te bloedhete dag om te werken!!
Hier wil ik de krik onder de auto plaatsen, om zo makkelijker bij de bout, die aan de binnenkant van het scherm vastzit, te komen. Aan de andere kant zit er nog zo een en dan kan de bumper eraf. JP moet ook gedacht hebben: "wat is ie nu weer aan het doen".
Blijkt later dat het gelukkig niet nodig was. De oude ballasten van mijn Xenon zaten namelijk op zo'n plek dat we dachten dat de bumper eraf moest.
Nou je ziet het, ik bleef maar transpireren, maar dankzij de goede service van Garage Coll kregen we een handdoek aangereikt. En ik ben constant volgegooid met Cola tegen uitdroging, heb je op die leeftijd!!!
En hier sta ik zelfverzekerd bij mijn Dame om de klus te klaren!!!
[/quote] :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig: :buig:
Nog een tip (waar je niks aan hebt omdat het te laat is. :wink: ) Je kunt de hele bumper er af halen door alleen die 2 bouten aan de zijkant en onderkant los te halen. Die 2 achter het nummerbord zitten aan die U-balk vast. Dat kun je aan elkaar laten zitten. En dat heb ik ontdekt omdat ik m'n nummperlaat gekit hebt. :oops:
Ik wil jullie toch wel even wijzen op de risico's die verbonden zijn aan het onder een auto kruipen (vooral een hydro Citroën). Ik zou dat zelf NOOIT doen. Als het fout gaat overleef je het niet, met geen mogelijkheid.
Dat roep ik al maanden op diverse fora, en toch blijven mensen die losse schil demonteren :lol:
T complete ding is veel makkelijker, want dan heb je veel meer stevigheid er in... Plus je kunt hem halvewerwe zovast op de staven van de bumpersteunen hangen.. :wink:
Tja, je hebt volkomen gelijk. Er wordt zo vaak voor gewaarschuwd. :roll: Het gaat altijd goed, totdat het een keer fout gaat...........
Zelf heb ik gisteren ook onder madame gelegen maar pas nadat ik haar op bokken had gezet.
Das idd wel waar ja, hetgaat goed tot het verkeerd gaat. Zelf kruip ik er eigenlijk niet onder. Of op bokken of op zijn minst even een wiel eronder.
Tsja, niet echt over nagedacht, he :dead: , maar jullie hebben gelijk, normaal zet ik ook een wiel of iets dergelijks erbij. Wijt het maar aan de warmte :oops:
Het was dat de krik vast zat onder de xm van Benny, anders zat hij daar ook niet onder :wink:.
Ook bij het olie verwisselen bij de xm van Mike was het wel verstandig geweest om die op bokken te zetten.
Jullie hebben de veiligheidsvoorschriften NIET op gevolgd, ik zal wel geen vrienden maken maar, WAT ZIJN JULLIE EEN STELLETJE SUKKELS!! :wink:
Toch zag ik ergens een krik onder staan!? Maar goed, nooit maar ook NOOIT meer zonder bokjes werken!!
Ik wil hier geen dooien hebben alleen maar Levende XM vrienden. 8)
Wes, You made your point :lol: :lol: :lol:
Pagina's