
WAARSCHUWING
Wees voorzichtig met het verstrekken van privé-gegevens. Plaats geen adres, telefoonnummer of e-mailadres. Wanneer je deze informatie wilt uitwisselen, maak dan bij voorkeur gebruik van de berichtenfunctie.
Hulp nodig bij een klus of wil je hulp aanbieden? Of samen naar evenementen? Hier de plaats om mensen uit je buurt te vinden.
Wees voorzichtig met het verstrekken van privé-gegevens. Plaats geen adres, telefoonnummer of e-mailadres. Wanneer je deze informatie wilt uitwisselen, maak dan bij voorkeur gebruik van de berichtenfunctie.
Sinds november vorig jaar ben ik de trotse eigenaar van een XM 2.0 met Hydractive II. Alleen blijkt dit systeem nu niet helemaal meer naar behoren te werken. Vanwege een tikkende geluid vermoedde de monteur doorgebrande dioden, maar ook een systeemstoring. Ik zou willen proberen om deze problemen zelf te verhelpen, ook omdat ik de wagen beter wil leren kennen. Is er iemand die eerder met dit bijltje heeft gehakt en mij hierbij zou kunnen helpen? Ik woon in Amsterdam, maar ben ook geregeld in de buurt van Gorinchem te vinden.
Groet, Thomas
Hallo, het lukt me niet om de remzuigers voor terug te stellen om de remblokken en schijven te vervangen. Welk gereedschap heb ik daarvoor nodig en welke kant draait de zuiger op bij terugstellen?
Tips zijn welkom.
Groet Tom
Dakar Team Les Verts 1133 Amsterdam Dakar Challenge 2023
https://www.instagram.com/les.verts.amsterdamdakar/
https://www.amsterdamdakar.com/teams/284/les-verts
Hallo allemaal. Ik heb de van nieuw af aan ingebouwde Grundig Radio/cass. van mijn XM vervangen voor een moderne (nieuwe) radio met alle moderne voorzieningen zoals bluetooth, USB DAB+ etc etc. Ik was het wel zat naar een radio te luisteren die telkens van de zender verloopt en over cassette bandjes maar helemaal niet te spreken. Nieuw toestel ingebouwd, netjes in het bovenste DIN bakje achter de klep en aangesloten op de 4 aanwezige spreakers (2 tweeters en 2 in de voorportieren.
Hallo, mijn eerste post hier omdat het me zelf niet meer lukt. Even voorstellen. Mijn naam is jasper (20) en ben in bezit van een groene dame. Ik probeer er zo veel mogelijk zelf aan te sleutelen maar t gaat me niet altijd goed af.
Bij mijn Citroen xm v6 (1998) is sinds kort een ernstige koelvloeistof lek tussen de versnellingsbak en de motor. Net voorbij het midden van de motor richting de cockpit. Het begon met een plasje per paar dagen. Na leeg in een kwatier. Hij lekt nu ook tijdens stilstaan. Ik heb het volgende gecontroleerd gedaan.
Allen,
Heb inmiddels 2 van deze pompen succesvol onderhanden genomen. Dat wil zeggen voorzien van een nieuwe afdichtingsset, andere onderdelen vervangen was bij deze 2 niet nodig.
Zie: https://xmclub.nl/forum/21d-stationair-onregelmatig
Voor wie dus een lekkende pomp of niet werkende pomp heeft kan bij mij terecht. Tevens wordt de aansluitkabel vv. tot aan de stekker. Dit alles kan ik aanbieden voor €250,- Jouw eigen pomp wordt dan onderhanden genomen en die krijg je dan ook terug zodat je niet een ruilexemplaar krijg waarvan de historie onbekend is.
Onze XM 1989 start niet meer , Code kastje ? ECU ? Kortsluitng ? Ik ben zelf niet zo goed in elektronica .
Staat in een ruime garage , verwarmd , put , onkosten naruurlijk vergoed ,. alle hulp is welkom.
Info 06 218 27 495 Milsbeek .
Gespot op catawiki:
Mocht je uitleespro blemen heben met bijv. de lexia (oudere xm's) is dit wellicht een oplossing. P.s. is niet van mij maar, zoals eerder vermeld, GESPOT.