Nieuwe website 2018

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
Nieuwe website 2018

Hallo allemaal,

Binnenkort gaat onze website op de schop. In verband met de 'Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG)' moeten we als club de boel ernstig omgooien. Dat betekent dat we geen privacygevoelige gegevens meer op de website mogen en willen bewaren. Dat is ook de reden dat we de clubshop gaan aanpassen en ook de aanmeldprocedure gaan vereenvoudigen. Sommige onderdelen worden of zijn nu al geleidelijk afgekoppeld.

Het forum blijft gewoon draaien en daarvoor kun je je ook nog aanmelden. Bestaande forum-namen etc zullen niet wijzigen maar achter de schermen wordt dus alle privacy-gevoelige informatie verwijderd.

Gaandeweg komt er een nieuwe website met daarin ook een koppeling naar dit forum.

We rekenen op jullie begrip, geduld en positieve feedback. 

Groet

Frank van der Veen

a.vaneijk
afbeelding van a.vaneijk
RE:

hallo Frank

het is even wennen met het bladeren door de site, Ik mis de link naar Facebook

en met de vraag van wanneer is het magazijn open en waar, dan is het makkelijk om bij de datum ook het adres te vermelden,

dat is in het forum niet meer te vinden.

Citroën XM is bijzonder, Hou hem heel !!

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Nieuwe website 2018

Hoi Aad, Wat grappig want ik dacht eigenlijk dat de facebook-button amper werd gebruikt. Ik weet dat facebook vrij belangrijk is voor onze club dus ik zal eens kijken of dat gaat lukken. 

Ik zal de tekst van het magazijn aanpassen. Er komt sowieso nog wel meer op de website ...

__________
Crepuscule

charles
afbeelding van charles
RE: Nieuwe website 2018

Ik gebruik de facebook-button met enige regelmaat. Vooral omdat ik niets met facebook te maken wil hebben, maar voor de XM club maak ik, tegen alle principes in, een uitzondering. Principes zijn er om overboord te zetten.

Beeke
afbeelding van Beeke
RE: Nieuwe website 2018

Zoals erkend misbruikt Facebook onze gegevens.

maar site zoals radar en XM club blijven actief op Facebook.

in plaats van Facebook als boos doener te zien gaan we in de meut mee.

Wir haben es nicht gewuß