Sleutelmeeting 10/10

Pagina's

54 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Sleutelmeeting 10/10

Over een paar weken staat er weer een keer en sleutelmeeting gepland. In het verleden ben ik een aantal keer naar zo'n meeting geweest en dat was altijd erg nuttig en gezellig!

Ik heb me nu ingeschreven om de voorste hydractiefklep van mijn Break en wellicht ook de hoogteregelaars eens inwendig te reinigen.

Zijn er meer mensen die zich al ingeschreven hebben of dat van plan zijn te doen?

stooftaker
afbeelding van stooftaker
RE: Sleutelmeeting 10/10

Waar is de sleutelmeet eigenlijk???

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE:

http://www.xmclub.nl/agenda

Bart Ebben.

Ik kom wel even langs voor wat kleine klusjes, overigens zonder dat ik onderdelen nodig heb, of zelfs maar een brug. Misschien kan ik bij anderen nog een handje toesteken en/of wat leren. Heb net ingeschreven en zie staan "aantal ingeschreven mensen: 1". Dit duidt dus op je eigen inschrijving en niet zozeer op hoeveel mensen zich reeds ingeschreven hebben (@Furrie)

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Daar hoopte ik ook wel op Marc, een keer weer een sleutelmeeting vind ik erg leuk. Zou jammer zijn als het door gebrek aan aanmeldingen niet door zou gaan....
Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: Sleutelmeeting 10/10

Bijzonder dat er niemand van de eveco hier het topic opent danwel beantwoord.
Op deze manier blijft het natuurlijk gissen hoe wie waar wat........

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Iets meer ruchtbaarheid leek mij ook wel op zijn plaats, vandaar dat ik het topic maar gestart ben. Ook eigenbelang natuurlijk, als er te weinig deelnemers zijn gaat het waarschijnlijk niet door....
Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Aanmelden via de website werkt niet helemaal goed. We hopen dat ooit nog eens te verbeteren. Maar ik heb er nu wel een e-mailadres in het agenda-bericht geplaatst.

Zouden jullie je nog eens willen aanmleden via: evenementen@xmclub.nl   Deze link werkt goed.

 

 

 

__________
Crepuscule

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Sleutelmeeting 10/10

Zelf wil ik graag met een handremkabel aan de slag. Ik denk dat er eentje is geknapt. Maar heb dat nog nooit gedaan. Zou iemand van jullie daarbij willen assisteren / adviseren? 

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE:
Tuurlijk, mooi klusje voor zo'n meeting. Een vervangende kabel moeten ze daar ook wel voor je kunnen regelen neem ik aan. Email verstuurd met mijn aanmelding.
Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sleutelmeeting 10/10

Nogmaals aangemeld via de mail.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

alpigena-xm
afbeelding van alpigena-xm
  • 2.0i 16V SX 1996 Blue mauritius
RE: Sleutelmeeting 10/10

Wil graag komen om kennis te maken te kijken en te leren...kan dat ook?

Heb niet direct een 'mankement',maar wel een irritante 'brom' in de plafondlamp,misschien dat iemand daar eens naar kan kijken?

Bart

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sleutelmeeting 10/10

Waarschijnlijk vieze temperatuursensor (zit een rotortje in dat de lucht naar zich toe zuigt).

Wat mij betreft welkom (the more the merrier), maar daar ik niet over .

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Sleutelmeeting 10/10

Dat is toch ook een leuk klusje om te doen Bart? Meld je s.v.p. even aan via eerder genoemd e-mailadres. Zo weten ze wie er komt want soms wordt er ook een lunch georganiseerd

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Precies! Lekker gaan proberen en mocht het niet lukken is er wel hulp....
Roel Veenstra
afbeelding van Roel Veenstra
  • XM 2.0 TCT automaat
  • L' éminence grise
  • ex-2.0 TCT VSX,brun quad
  • ex-2.1 td Prestige, noir verni
  • ex-2.0 TCT, grijs
  • ex-2.0i comfort wit
RE:

Ik zou graag wat veerbollekes op druk testen / zetten. Met name de voorraadbol en achterste veerbollen

​wellicht ook lhm verversen of vervangen door spoelolie als dat verkrijgbaar is?

​graag met wat hulp

Tevens zou ik graag met geoefende klussers willen filosoferen over het laten zakken van het achterste subframe om de krokante plekken aan te pakken; wat moet los/wat kunnen we laten zitten etc.

Ps; ik heb me al per mail aangemeld...

______________

L' éminence grise

rvdw1986
afbeelding van rvdw1986
  • XM Berline Exclusive, Griz Quartz, ES9J4-ZF4HP20, 6-2000
RE: Sleutelmeeting 10/10

Graag kom ik naar Malden om eens goed onder de auto (onder Nerfertiti klinkt zo raar )​ te kunnen kijken (dit heb ik tot op heden nog niet gedaan) en als dat nodig mocht zijn roestplekjes te behandelen. Morgen ga ik voor een korte vakantie naar Duitsland (omgeving Berlijn) en ik denk dat ik van de mogelijkheid gebruik maak om, met een prijsverschil van ~€ 150,00, ten opzicht van NL een nieuwe dubbeldin navigatie te kopen (Kenwood DNN6250DAB). Tijdens de sleutelmeeting hoop ik op tips voor het netjes inbouwen. Als Djidde een oplossing heeft m.b.t. de stuurbediening of mij kan adviseren in die richting zou dat geweldig zijn.

Aangezien de kleine beurt ook binnenkort moet worden uitgevoerd zal ik van de "sapjes-aanbieding"gebruik gaan maken.

Tot 10-10!

Pieter & Nefertiti

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Bollen check en vullen is wel een goeie! Kan dit bij Bart Ebben???
Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: Sleutelmeeting 10/10

Olie +filter en sapjes controle voor 125 euro? Een aanbieding? Laat me even niet lachen, mijn laaste beurt was de olie + filter 50 euro, en de automaatbak 26,95. Sorry hoor maar hij doet zijn naam wel weer eer aan, bart hebben..........

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Het kwam op mij ook niet over als een koopje....
Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Toch lijkt het wel een gezellig dagje te worden daar bij Bart Ebben. Daar gaat het om!  XM's op de brug en in het goede gezelschap van technisch onderlegde clubleden, monteurs en soulbrothers lekker aan je XM prutsen is het leukste wat er is..  Ik heb er zin in.

__________
Crepuscule

Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
RE: Sleutelmeeting 10/10

Het kriebelt toch wel.. Misschien kan ik nog tijd maken. 

alpigena-xm
afbeelding van alpigena-xm
  • 2.0i 16V SX 1996 Blue mauritius
RE: Sleutelmeeting 10/10

Marc Alsemgeest zegt:

Waarschijnlijk vieze temperatuursensor (zit een rotortje in dat de lucht naar zich toe zuigt).

Wat mij betreft welkom (the more the merrier), maar daar ik niet over .

 

Bedankt Marc,daar lijkt het inderdaad op...als ik het roostertje even afdek dan hoor je het niet meer.

Ben een grote liefhebber maar geen grote techneut

 

 

 

 

Bart

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sleutelmeeting 10/10

This ain't rocket science.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Klinkt alsof er inderdaad wel animo is. Hoe staat het met de echte aanmeldingen? Gaat dit evenement zeker door??
Grootj
afbeelding van Grootj
  • Citroen XM 2.0 TCT Exclusive (verkocht)
RE: Sleutelmeeting 10/10

Ik heb mij zojuist ook aangemeld.

Ik wil graag de HR's schoonmaken en voorraadbollen laten checken op druk.

Ex: 1999 XM 2.0 Turbo CT Exclusive

1983 LNA 11RE Cannelle

1984 Renault 4 GTL

 

Thomac
afbeelding van Thomac
  • XM V6 12v Aut. 1992
  • CX 2000 1975
  • C6 3.0HDiF 2010
RE: Sleutelmeeting 10/10

ook aangemeld!

- Raammechanisme rechts zeer stroef (en bediediening links van raam rechts hapert)
- Onderkant is vrij groen, diravi??
- Zoek een geschikt plekje om een + kabel door het schutbord de auto in te trekken (versteker in kofferbak)

en lust wel een bakkie koffie!

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
RE: Sleutelmeeting 10/10

Rechts nabij de airco, als je die hebt.  Anders daar waar de kachelpijpen naar binnen gaan. 

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sleutelmeeting 10/10

Is er ook iemand voor Lexia service beschikbaar op 10/10. Ik moet mijn VC even resetten (lampje brandt niet bij opstarten). Waarschijnlijk stuurhoeksensor.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

rvdw1986
afbeelding van rvdw1986
  • XM Berline Exclusive, Griz Quartz, ES9J4-ZF4HP20, 6-2000
RE: Sleutelmeeting 10/10

Ik heb een Lexia achter in de auto liggen. Heb het zelf nog nooit gebruikt dus dit is een mooie gelegenheid om er ervaring mee op te doen.

Pieter & Nefertiti

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Sleutelmeeting 10/10

Voor iedereen die naar de sleutelmeeting gaat; vergeet niet je benodigde onderdelen vooraf door te geven aan Bart Ebben

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sleutelmeeting 10/10
Heeft er iemand al iets van informatie van de organisatie ontvangen? Gaat dit zeker door? Wordt er iets gedaan met de lunch? Planning/tijden van de werkzaamheden en wanneer wie aan de beurt is enzo?

Pagina's