Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

14 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
ErikV
afbeelding van ErikV
  • TCT Series 2 Madame Morette
  • TCT Series 1 Madame Kitty Noir
Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

18 April gaat het donorcodicil in van Madame Morette! Let op: Alleen de motor heeft issues, voor de rest is alles functioneel!
Ik ben gewoon sleutelmoe, en wil en kan er geen tijd en geld meer insteken. Onderdelen worden los verkocht, geen inleg. De opbrengst van de sloop gaat direct naar een nieuwe voiture.

Er zijn al diverse onderdelen gereserveerd:

- Volledig zwart/leer interieur (stoelen, deuren, vloer, hemel, raamomlijsting, stuur, klepje+knoppen, 13e ruit)
- Dakspoiler
- Motorkap + voorschermen
- Morette koplampen
- Mistlichten

- Motor + computer

Wil je nog wat hebben? Stuur een PB of reageer hieronder 

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Is die nieuwe voiture ook weer een XM, Erik?

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Jammer Erik! Helaas ben ik de 18de niet van de partij. Andere verplichtingen. Overigens is er dan ook een evenement van de club.

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Hoi Erik,

Count me in. Voor mij graag reserveren: linker display (indien intact); raammotoren rondom en kabelboom middenconsole voor stoelen en achterdeuren. Is jouw hemel zwart? Zo ja, als ie er een beetje netjes uit kan, wil ik die ook wel. Evenals zonneklepjes indien zwart stof van uitvoering. Verder als altijd geïnteresseerd in knopjes, schroefjes, boutjes etc.

Roep effe waar en hoe laat ik er moet zijn.

CU.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE:

Ik kwam overigens bladerend in MM's topic nog dit berichtje tegen:

La Noir Verni zegt:

Als ik ooit nog eens een XM wil rijden dan moet ie kenteken: TB-JP-67 hebbenMoord kar gewordenmes compliments!! 8)

Misschien moet je Mike nog even bellen of ie m nog wil hebben? 

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Roel Veenstra
afbeelding van Roel Veenstra
  • XM 2.0 TCT automaat
  • L' éminence grise
  • ex-2.0 TCT VSX,brun quad
  • ex-2.1 td Prestige, noir verni
  • ex-2.0 TCT, grijs
  • ex-2.0i comfort wit
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Jammer Erik....

Misschien dat ik ook nog even langs kom om de laatste eer aan Madame Morette te bewijzen.... 

 

______________

L' éminence grise

ErikV
afbeelding van ErikV
  • TCT Series 2 Madame Morette
  • TCT Series 1 Madame Kitty Noir
RE:

Marc Alsemgeest zegt:

Ik kwam overigens bladerend in MM's topic nog dit berichtje tegen:

La Noir Verni zegt:

Als ik ooit nog eens een XM wil rijden dan moet ie kenteken: TB-JP-67 hebben! Moord kar geworden, mes compliments!! 8)

Misschien moet je Mike nog even bellen of ie m nog wil hebben? 

 

Ghehehe, inderdaad. En dan met de restjes op de ambulance aan komen rijden XD

@Furrie: Jammer, is altijd gezellig als je er bent. MIsschien nog iets ter reservering?

@ Veen: de nieuwe wordt even geen XM. Wel een citroën, een Picasso. Eenje met de historie bekend, bij bevriende citroën garagist die me ook met de XM regelmatig flink geholpen heeft. Die heeft deze wagen altijd in onderhoud gehad, eerste eigenaar. Er waren al een hoop onderdelen besteld voor preventief onderhoud, toen de eigenaar toch besloot hem in te ruilen tegen een recenter model. De bestelde onderdelen zijn allemaal gemonteerd en ik krijg een half jaar garantie; en daarnaast de ons-kent-ons service.
 Er komt vast weer een XM, maar even een iets meer conventionele wagen. 

Merk wel nu ik besloten heb de XM weg te doen, ik bij elke XM sta te kijken van: shit.... Maar ik moet nu even het verstand laten zegenvieren, zoals ik 4,5 geleden mijn gevoel liet overheersen.

@ Roel: Je hebt Mail ;) 

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette
Dingen waar ik eventueel interesse voor heb zijn al gereserveerd :-) Succes met de nieuwe waggie! Zou leuk zijn om je in de toekomst terug te zien met een Xm!
stooftaker
afbeelding van stooftaker
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Ik heb ook andere verplichtingen, maar indien je kan / wil bewaren zou ik graag alle plastic onderdelen uit het interieur hebben van je.

A-B en C stijlen stuk bij achter ruit boven en de tildorpel kofferbak.

Als je kan bewaren laat maar even horen enh dan spreken we wat af, kom de 19de bijna langs onderweg vanuit Limburg waar ik jurytraining moet geven.

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Aanvullende wens van mijn kant: afstandsbediening+bijbehorende Texton+Kiekert.

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

Roel Veenstra
afbeelding van Roel Veenstra
  • XM 2.0 TCT automaat
  • L' éminence grise
  • ex-2.0 TCT VSX,brun quad
  • ex-2.1 td Prestige, noir verni
  • ex-2.0 TCT, grijs
  • ex-2.0i comfort wit
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Oh ja Erik,

De buitentemperatuur sensor zou ik graag reserveren, Ik ervaar enige discrepantie tussen de aangegeven termperatuur (>50°C) en de gevoelstemperatuur buiten....

______________

L' éminence grise

ErikV
afbeelding van ErikV
  • TCT Series 2 Madame Morette
  • TCT Series 1 Madame Kitty Noir
RE:

@Roel: er is mail voor je :) Sensor had ik nog niet gezin, maar geen probleem :)

@Marc: Toppie!

@Stoof: Al het plastic van de ruiten is al weg icm het interieur, sorry. Tildorpel is no problemo.

De sloop gaat aanstaande zaterdag door!

We verzamelen vanaf 8.30 op het volgende adres:

ACG Goirle
James Wattstraat 7

De koffie is warm en best goed te drinken! ;)
 

stooftaker
afbeelding van stooftaker
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Zijn de kappen van de achterspeakers al vergeven Erik? anders wil ik die ook graag hebben.

 

Kan ik zondag miuddag langs komen om te collecteren?

ErikV
afbeelding van ErikV
  • TCT Series 2 Madame Morette
  • TCT Series 1 Madame Kitty Noir
RE: Sloopmeeting 18 April 2015 Madame Morette

Zijn nog niet vergeven dus no problemo :)  Zondag is ook geen probleem.