xm v6 24 v van 2000

6 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
michiel van doorn
afbeelding van michiel van doorn
xm v6 24 v van 2000

net nieuw hier en zoek een uitlaat voor een xm v6 24v vanaf de kat. deze xm is van 2000 en ben sinds gisteren de eigenaar. ook zoek ik de plastic buis van het gasklephuis naar het luchtfilterhuis.mvg michiel van doorn

Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Nou gefeliciteerd met je aankoop Michiel. Er stond hier nog een V6 te koop van Dolle Jonker met een nieuwe uitlaat maar weet niet zeker of dat past. Krijg je er een hele XM bij ;-)  Je zou er ook een RVS uitlaat onder kunnen zetten. Dat is een goede lange termijn investering. 

__________
Crepuscule

Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
RE: xm v6 24 v van 2000

Die uitlaten zijn nog nieuw te leveren, en zijn berucht om de prijs. RVS laten monteren was bijna goedkoper volgens mij, en zoals Veen zegt is dat een goede investering.. Er stond idd een vergelijkbare XM te koop voor zijn onderdelen, maar daar was al interesse in getoond. Stond ook in Onderdelen en accessoires. Je kunt hem eens een berichtje sturen? Anders zou ik gaan informeren bij RVS bedrijven!

Xsara Coupe
afbeelding van Xsara Coupe
RE: xm v6 24 v van 2000

Stonden gelukkig! De kat is nog steeds erg duur, maar het hele middenstuk is flink gezakt!

Zat in den beginne rond de 500. Liep toen naarmate de voorraad daalde op tot rond de 1400 euro!! Inmiddels weer volop via de dealer te krijgen voor ongeveer 600 euro nieuw...

Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
RE: xm v6 24 v van 2000

Oh dat is echt een stuk minder, die 1400 prijs was in mijn hoofd blijven hangen.. Informeren bij de dealer dus.

Dolle Jonker
afbeelding van Dolle Jonker
RE: xm v6 24 v van 2000

Hallo Michel,

mijn xm is van 98 met het 2946cc blok, volgens mij dus hetzelfde als de 2000 variant. De uitlaat vanaf de kat is van augustus, de kat is er in december op gekomen.

 

groet,

jeroen