XM V6 automaat 1995 rouge griotte te koop

1 bericht / 0 nieuw
xmturboct
afbeelding van xmturboct
XM V6 automaat 1995 rouge griotte te koop

Beste clubleden,

Hierbij bied ik mijn mooie rode Xm V6 uit 1995 te koop aan. Het gaat om de hier op het forum bekende rouge griotte Xm van Mark. Het is een goed onderhouden Xm met inmiddels 300.000 km op de teller. De Xm rijdt echt heerlijk comfortabel, de automaat schakelt goed en de vering is heerlijk. Het interieur is zo goed als nieuw met een mooi, zacht zwart leren interieur. De afgelopen jaren was ze in onderhoud bij Walter van Broekhoven in Utrecht. Ze kwam fluitend door de laatste APK.

De Xm heeft bij in de tijdgeest passende (en werkende) navigatiesysteem en een heel fijne geluidsinstallatie. Daarnaast is ze voorzien van een aantal leuke extra's zoals gele koplampverlichting, een dakspoiler, een reflectorplaat tussen de achterlichten en een setje nette blokjesvelgen. Bij aankoop enkele jaren terug had de Xm xenonverlichting. Deze heb ik laten weghalen, maar kun je zo weer installeren.

Er zijn een paar puntjes van aandacht:

  • De airconditioning werkt niet, naar verluidt vanwege een vastgelopen aircopomp. In de kofferbak ligt een nieuwe. Die krijg je bij aankoop erbij.
  • Er zit een rammel in de voorwielophanging. Daar is naar gekeken maar niets aan te doen. Het zou om een typische Citroën-kwaal gaan.
  • De lak van de kunststof stukjes boven de achterste zijruiten laat los.

De reden waarom ik deze fijne Xm verkoop is de aankoop van een cabrio. En in de praktijk is 3 auto's voor de deur er 1 teveel.

Komend weekend ben ik op de nieuwjaarborrel van de Xm club. Daar kun je dan deze Xm bewonderen en eventueel proefrijden. Op andere momenten kan dat natuurlijk ook. De Xm staat in de buurt van Utrecht.

De vraagprijs is € 3.500.

Vragen? Stuur dan een PM.

Hartelijke groet,

Arjan