La Noir Verni werd XM V6 24V

3785 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
wimb
afbeelding van wimb
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Eigenlijk wil ik niet meer dat je foto's plaatst Mike. Ik word er zo jaloers van. :mrgreen:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Hoezo Wim?? Wil je ook beige leder?? Ah joh; bij La Soixante een beetje spotrepair RA en eens goed waxen! Dan is ze helemaaaal top! En die Blokjes velgen eronder!!! (Waar blijven ze??) Maar ik zie ook wel het verschil tussen de echte expert sleutelaars en de poetsers hoor :lol:

gomp
afbeelding van gomp
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

die olie metert is idd erg handig. Toen ik dat ding er bij mij in had gepropt viel het me op dat het best nog even duurt voor de boel op temperatuur is. Je water staat zo op 90 maar dan is de boel eigenlijk nog helemaal niet op bedrijfstemperatuur.

wimb
afbeelding van wimb
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

gomp zegt:

Je water staat zo op 90 maar dan is de boel eigenlijk nog helemaal niet op bedrijfstemperatuur.

:silent:

:meneus:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Jawel hoor, dat is de normale werk temperatuur. Alleen bij stevig rijden op binnen wegen met veel afremmen en daardoor minder rij-koeling gaat ze kort naar 100c. Da's gewoon perfect hoor!
Maar het duurt idd wel even voordat de olie op temp is.

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

denk dat je vloermatten met zwart tapijt uiteindelijk mooier is dan een heel beige tapijt erin XMike.

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Tegen die tijd gaan mijn zwarte vloermatten er weer in Stoofke. Beige is mooi maar ozo besmettelijk. Binnenkort weer zo'n tapijt extraxter huren bij Boels, dan kan ik tapijt én de matten een goede beurt geven.
Heeft er iemand een interieurlamp-aan schakelaartje serie 1 liggen?? Zit rechts van het stuur.

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

die zit bij mij links hoor.....
Denk met Citromobile even de bakken rondsnuffelen.
De schakelaar heb ik evt wel voor je maar t bijbehorende kapje met symbool heb ik dus niet....

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

ik heb ook beige tapijt met zwarte matten, dat staat mooi en is ook praktisch!

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

stooftaker zegt:

die zit bij mij links hoor.....
Denk met Citromobile even de bakken rondsnuffelen.
De schakelaar heb ik evt wel voor je maar t bijbehorende kapje met symbool heb ik dus niet....

Duuhhh, links indeed. Als het de juiste schakelaar is ben ik al geholpen. Kapje kan ik overzetten. Interieur verlichting begint vreemd te doen en als ik op de schakelaar tik werkt het weer wel. Die schakelaar is blauw van kleur.
Stuur hem anders maar op, I pay the bill en een vergoeding natuurlijk!

Jochem
afbeelding van Jochem
  • Xantia 1.8i (VS)X '93
  • GSA Spécial 1.1 '81
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Gedverderre wat een lekker plaatjes, Mike! Bah! :mrgreen:

HiddenPlaces.nl - Creative & Artistic Photography

detlev
afbeelding van detlev
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Nou Wim, zó jaloers wordt ik niet van die foto's hoor... De mijne ziet er wel minder uit maar rijdt gewoon altijd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ff afkloppen...

En een handtekening!!!!

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

zal de schakelaart ffkes opzoeken voor joe XMike,.
Maarre kom joe niet naar Hedel?

Marc Alsemgeest
afbeelding van Marc Alsemgeest
  • 10 XM's in bezit gehad, waarvan 8 gereden. Totaal ca. 2.000.000 km.
  • Nu C6 2.2 HDi, zwart
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Had je die schakelaar vorige week zaterdag mee moeten grissen, Mike. Roger heeft alleen de stekkers en draadbomen mee, maar de schakelaars zitten allemaal nog in de dash. Als Stoof niks kan vinden, moet je maar ff een gil geven, dan drop ik m binnenkort wel even bij je (kan je vangen vanaf de Ringweg? :mrgreen: )

Voorgangers: BX 19D: SR-39-ZY (rood); XM 2.1TD YS-93-GH(Berline Rouge); XM 2.1TD HL-LR-66(Berline Noir Verni); XM 2.1TD JN-SP-74(Break Vert Vega); XM 2.1TD 08-RD-VZ(Break Vert Vega); XM2.1TD 12-DF-FK (Break, Vert Vega)

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Jawel Stoof (Detleveentikgevend! :blah: ) kan dan ook, maar ben altijd van de vlugge. Nu meteen, actie nondeju!

BasisBIX
afbeelding van BasisBIX
  • BX 19 GT '85
  • XM 2.0 TCT au. '94
  • CX 2400 GTI '82
  • BX 14 '89
  • AX 1.4 Rallye '96
  • XM 3.0 V6 '89
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

En anders heb ik ook nog wel zo'n schakelaartje voor je liggen. :wink:

La Noir Verni
afbeelding van La Noir Verni
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

IMAGE(http://www.citroen-forum.nl/images/smileys/c07.gif)

IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-AFTEYHPR.jpg)

En aanstaande dinsdag ga ik naar Zwartsluis om de 17" op te halen. Ik kwam dezelfde velgen op MP tegen, maar dan onder een Break uit Luxemburg. Zou het wel top vinden als het een originele Citroën velg uit de accessoire lijst zou zijn.
Vervolgens via Nijkerk, alwaar 2 goede 225/50 Bridgestone Potenza's liggen te wachten. Ook moet ik nog naar Limburg om 2 vrijwel nieuwe Potenza's op te halen en dan kan later in de week alles eronder.

Maar morgen LA TRS uit de winterslaap halen en naar Hydraulique in Raamsdonkveer brengen voor een nieuwe apk en een waslijstje klein spul (hoop ik). Dan mag mijn Pa met de XM er achter aan rijden. Ben benieuwd hoe hij dat vindt, is toch iets anders dan ene Kaaskaai 1.6. :lol:

Verder bezig met deze set luchtinvoer-versterkende stuf 8) :

IMAGE(http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DURUUODU.jpg)

Citrophile
afbeelding van Citrophile
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

8)

Mark
afbeelding van Mark
  • V6 '94 Rouge Griott Nacré
  • V6 '91 Gris Dolmen R.I.P.
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

En nu flink sparen voor het cjib :mrgreen:

Mooi chroompijpje 8)

Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre.

wimb
afbeelding van wimb
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Jij wil echt graag van je rijbewijs af. :lol:

Djidde
afbeelding van Djidde
  • XM 3.0 V6 24v Aut 1998
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Heel benieuwd hoe de 17" staan onder je wagen. 8)

gomp
afbeelding van gomp
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

leuk filter werk hoor, ben benieuwd wat het effect gata wordne.

Die banden snap ik ff niet... hoeveel km ga je daar voor rijden ? zijn nieuwe niet goedkoper ? In Gorichem krijg je met je troen iig 10% korting.

Matthijs
afbeelding van Matthijs
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Ik kan me niet echt voorstellen dat die slang ook maar iets doet voor die filters tenzij deze lucht aan de voorkant van de bumper erin geduwd krijgt via een mooie duct. De filtertjes zijn dan wel weer geinig, zal ook wel een leuk frop frop geluidje geven =]

stooftaker
afbeelding van stooftaker
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

JP heeft dit zo ook onder zijn kap zitten...
Zolang je rijdt gaat alles wel, kom je in de file staat je voituur zijn eigen warmte te happen....

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Ik denk dat je ook als je rijd meer lucht aanzuigt uit de motorruimte dan via de buis. Je kunt volgens mij beter een airbox maken of een andere opstelling kiezen waarbij je via de bestaande buis aanzuigt, maar alleen de filteropstelling wijzigt.

Matthijs
afbeelding van Matthijs
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Ja maar dat boeit dan weer niet zoveel, je hebt geen 200pk nodig in de file ;) En tijdens het rijden komt er genoeg frisse lucht, zó warm wordt het daar niet tijdens de rit. Alleen bij een stoplichtsprintje is het niet zo heel handig maar ach, ieder zn ding ;) Die originele constructie is zo gek nog niet.

Lucas Unger
afbeelding van Lucas Unger
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

De vraag is ook wat je primaire doel is, meer geluid of meer vermogen.

gomp
afbeelding van gomp
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

over het algemeen een geluid waardoor men denkt/anderen laat denken, over meer vermogen te beschikken :mrgreen:

detlev
afbeelding van detlev
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

Klein gaatje in je uitlaat boren doet dat ook al! :twisted:

En een handtekening!!!!

gomp
afbeelding van gomp
Re: La Noir Verni werd XM V6 24V

kijk dan toch eens Mikey, een kant en klaar pimp-pakketje met wielen die een randje hebben :o

http://www.leboncoin.fr/equipement_auto/276523152.htm?ca=17_s

Pagina's