FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998

1238 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998

Ik ben helaas niet in Arkel deze keer. Maar wel mooi dat je dit ook hebt op kunnen pakken! Die poelies kunnen best ook een probleem worden namelijk

JJ
afbeelding van JJ
RE: FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998

Heel erg goed zelfs. Ik heb nog wel een bedrijfje gevonden die ze zou moeten kunnen leveren maar ik laat het netzolief door Aad doen. Alleen, ik heb er maar een....:) en die haal ik er niet zomaar even af. 

Ierse zoefmachine

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998
Al weer even geleden dat ik iets in het topic van de blauwe dame heb geschreven. Was ook eigenlijk niet veel reden toe, ze doet gewoon wat ze moet doen. Rijden als een Xm! Nu wel nieuws, ze heeft weer een jaartje geldige APK! Vanmorgen goed bevonden door de garage!
Veen
afbeelding van Veen
  • XM Turbo CT Exclusive
  • XM V6 24v Multimedia
  • XM Turbo CT SXclusive
RE:

Is dit een automaat Gerrie? Een vriend van mij zoekt er een en volgens mij wil jij er vanaf,  toch?

__________
Crepuscule

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE:
Klopt, het is een v6 van het laatste type met automaatbak. Niet zo lang geleden gereviseerd. Staat ergens in dit topic. En ja, ze moet weg nu ik de C6 heb gekocht....laat hem maar contact opnemen als hij interesse heeft. Zit een set witerbanden bij. Huidige zomerbanden zijn ook nog prima.
furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998

toch wel met pijn in het hart, het waren hele fijne kilometers...

 

zojuist de advertentie gemaakt. Zou toch wel erg leuk zijn als de Xm binnen de club blijft!

furriegurrie
afbeelding van furriegurrie
RE: FurrieGurrie; Xm V6.24 uit 1998

Vandaag van de Xm afscheid genomen. Ondanks dat het prettig is dat je dingen die je te koop zet ook rap verkoopt, geeft het een dubbel gevoel.
Ik heb met heel veel plezier in de Xm gereden, vaak ook leuk aan gesleuteld en heel veel leuke mensen ontmoet door de Xm....

 

De Xm is naar liefhebbers gegaan die er volgens mij prima voor gaan zorgen, dat is toch wel fijn.

 

Wat mij betreft mag dit topic op slot....

Pagina's